INNTEO sp. z.o.o.

Nasz zespół

Nasz zespół

Poznaj Naszych Ekspertów

Jesteśmy zespołem ekspertów zajmujących się profesjonalnym doradztwem w zakresie pozyskiwania i rozliczania projektów unijnych oraz bezzwrotnych dotacji. Doskonale rozumiemy skomplikowane procedury i wymagania związane z funduszami unijnymi. Naszą misją jest wspieranie klientów w rozliczaniu dotacji oraz zapewnianie im kompleksowej obsługi na każdym etapie realizacji projektu. Latami nabywaliśmy kompetencje w instytucjach publicznych, naukowych i biznesie. Znamy od podszewki specyfikę oraz potrzeby każdego z tych sektorów. Wyróżnia Nas pasja do nowoczesnych technologii i lata doświadczeń w efektywnym wdrażaniu ich na rynek. Wspólnie z Naszymi klientami jesteśmy nastawieni na sukces finansowy.

Michał Żukowski

Radca prawny, CEO Innteo

Przez ostatnie lata związany z Narodowym Centrum i Rozwoju, gdzie pełnił funkcje Dyrektora działu prawnego. Specjalizuje się w zagadnieniach prawnych finansowania badań naukowych i prac rozwojowych, a także praw własności intelektualnej.

Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz renomowanych warszawskich kancelarii. Twórca Innteo.

Na przestrzeni ostatnich lat uczestniczył w kilkudziesięciu procesach legislacyjnych związanych z finansowaniem B+R oraz współtworzył modele wsparcia publicznego dla innowacji.

Ekspert Banku Światowego w zakresie transferu technologii. Laureat rankingu „Rising Stars Prawnicy-Liderzy jutra” organizowanego przez Lexis Nexis i Dziennik Gazetę Prawną.

Przemysław Paczos

Dyrektor inwestycyjny

Ekspert w zakresie finansowania i zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi. Posiada bogate doświadczenie w kompleksowym opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych, ex-CFO oraz R&D Financial Director w grupie Nevomo.

Pracował dla wielu instytucji publicznych finansujących innowacyjne przedsięwzięcia. Kierownik sekcji ds. Projektów Bridge w NCBR (2015 – 2017) gdzie był odpowiedzialny za rozwój ekosystemu instrumentów publiczno-prywatnych typu Venture Capital oraz funduszy zalążkowych mających na celu komercjalizację projektów B+R.

Posiada szkolenia, certyfikaty i wiedzę praktyczną z prowadzenia projektów przy wsparciu różnych metodyk zarządzania (Lean Management, PRINCE)

Kilian Fugas

Adwokat

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Specjalista ds. analizy praw własności intelektualnej.

Doświadczenie zdobywał w dziale własności intelektualnej dużego koncernu farmaceutycznego oraz w jednej z renomowanych warszawskich kancelarii specjalizujących się w prawie własności intelektualnej.

Dwukrotny laureat Programu Kariera Polskiej Rady Biznesu.

Przez ostatnie lata związany z Narodowym Centrum i Rozwoju, gdzie pełnił funkcje Dyrektora działu prawnego. Specjalizuje się w zagadnieniach prawnych finansowania badań naukowych i prac rozwojowych, a także praw własności intelektualnej.

Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz renomowanych warszawskich kancelarii. Twórca Innteo.

Na przestrzeni ostatnich lat uczestniczył w kilkudziesięciu procesach legislacyjnych związanych z finansowaniem B+R oraz współtworzył modele wsparcia publicznego dla innowacji.

Ekspert Banku Światowego w zakresie transferu technologii. Laureat rankingu „Rising Stars Prawnicy-Liderzy jutra” organizowanego przez Lexis Nexis i Dziennik Gazetę Prawną.

Ekspert w zakresie finansowania i zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi. Posiada bogate doświadczenie w kompleksowym opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych, ex-CFO oraz R&D Financial Director w grupie Nevomo.

Pracował dla wielu instytucji publicznych finansujących innowacyjne przedsięwzięcia. Kierownik sekcji ds. Projektów Bridge w NCBR (2015 – 2017) gdzie był odpowiedzialny za rozwój ekosystemu instrumentów publiczno-prywatnych typu Venture Capital oraz funduszy zalążkowych mających na celu komercjalizację projektów B+R.

Posiada szkolenia, certyfikaty i wiedzę praktyczną z prowadzenia projektów przy wsparciu różnych metodyk zarządzania (Lean Management, PRINCE)

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Specjalista ds. analizy praw własności intelektualnej.

Doświadczenie zdobywał w dziale własności intelektualnej dużego koncernu farmaceutycznego oraz w jednej z renomowanych warszawskich kancelarii specjalizujących się w prawie własności intelektualnej.

Dwukrotny laureat Programu Kariera Polskiej Rady Biznesu.

Paweł Szymańczak

Dyrektor ds. Rozwoju i Operacji/COO

W przeszłości związany z Instytucjami UE, MSZ, specjalizuje się w pozyskiwaniu i budowaniu relacji z naszymi Klientami.

W Innteo odpowiedzialny za sprawny proces operacyjny i aspekt rozwojowy firmy. Doświadczenie zdobył pracując w USA, Brukseli, Hong Kongu, na Bliskim Wschodzie, w Hiszpanii i Polsce. Przez ostanie 4 lata skalował działalność jednego z prominentnych start-upów, również jako beneficjent funduszy unijnych.

Karolina Janczykowska

Project manager

Przez 9 lat była zawodowo związana z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, gdzie pracowała przy programach finansowanych ze środków krajowych oraz środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, a następnie jako koordynator programów międzynarodowych. 

W NCBR zajmowała się organizacją konkursów, oceną wniosków, podpisywaniem umów i monitorowaniem projektów.

Krystyna Kamińska


Project manager

Ekspert w zakresie prowadzenia i rozliczania projektów UE. Przez 10 lat pracowała jako opiekun merytoryczny i finansowy projektów w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, a od kilku lat działa z powodzeniem  w biznesie jako  doradca klientów w zakresie obsługi dotacji, w szczególności projektów B+R oraz inwestycyjnych. 

Posiada certyfikację w zawodzie księgowego (I i II stopień) oraz dyplom studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu obsługi dotacji, w tym w obecnej perspektywie finansowej 2021-2027.

W przeszłości związany z Instytucjami UE, MSZ, specjalizuje się w pozyskiwaniu i budowaniu relacji z naszymi Klientami.

W Innteo odpowiedzialny za sprawny proces operacyjny i aspekt rozwojowy firmy. Doświadczenie zdobył pracując w USA, Brukseli, Hong Kongu, na Bliskim Wschodzie, w Hiszpanii i Polsce. Przez ostanie 4 lata skalował działalność jednego z prominentnych start-upów, również jako beneficjent funduszy unijnych.

Przez 9 lat była zawodowo związana z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, gdzie pracowała przy programach finansowanych ze środków krajowych oraz środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, a następnie jako koordynator programów międzynarodowych. 

W NCBR zajmowała się organizacją konkursów, oceną wniosków, podpisywaniem umów i monitorowaniem projektów.

Ekspert w zakresie prowadzenia i rozliczania projektów UE. Przez 10 lat pracowała jako opiekun merytoryczny i finansowy projektów w Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, a od kilku lat działa z powodzeniem  w biznesie jako  doradca klientów w zakresie obsługi dotacji, w szczególności projektów B+R oraz inwestycyjnych. 

Posiada certyfikację w zawodzie księgowego (I i II stopień) oraz dyplom studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej. Uczestnik wielu szkoleń z zakresu obsługi dotacji, w tym w obecnej perspektywie finansowej 2021-2027.

Dlaczego My?

Jeśli szukasz profesjonalnego partnera, który pomoże Ci w skutecznym realizowaniu projektu B+R to właśnie go znalazłeś. Skontaktuj się z Nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej i rozpocząć owocną współpracę!

Indywidualne podejście do klienta w zakresie projektów innowacyjnych

Rozumiemy, że każda firma jest inna. Oferujemy spersonalizowane podejście, dopasowane do unikalnych potrzeb i celów Naszych klientów.

Skuteczne pozyskiwanie środków unijnych

Pozyskiwanie środków unijnych może być skomplikowanym procesem, ale nie dla Nas! Nasz zespół doskonale zna procedury i wymagania unijne, co pozwala Nam na skutecznie pozyskiwanie potrzebnych środków.


Wykwalifikowany zespół ekspertów

Nasz zespół składa się z doświadczonych prawników i doradców, którzy posiadają szeroką wiedzę na temat procesu pozyskiwania oraz rozliczania dotacji unijnych.


Pełne zaangażowanie w projekty B+R

Tworzymy fundamentalny element budowania zaufania. Dzięki Naszemu zaangażowaniu i pasji dostarczamy innowacyjne rozwiązania, które spełniają Nasze potrzeby i przekraczają oczekiwania.


Nadal nie masz pewności co do Naszych kompetencji?Umów się na konsultację

Zapraszamy Cię do skorzystania z darmowej konsultacji, podczas której wspólnie omówimy Twoje cele i wyznaczymy plan działania, który pomoże Ci je zrealizować.

Dzięki Naszemu doświadczeniu i wiedzy, będziemy mogli dostosować rozwiązania do Twoich indywidualnych potrzeb.

Nie zwlekaj! Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji już dziś!

0

Best Awward

OUR EXPERTISE

10 Years of Experience in Accounting Services

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Personal Taxes
90%
Business Taxes
82%
Corporate Taxes
92%
Payroll Tax
86%